Tuesday, August 16, 2011

Finále svetového pohára - Praha

Tento rok to vyzerá na slušne rozbehnutú sezónu. Na ďalšom svetovom pohári v Prahe som sa umiestnila na 6. mieste. Škoda nešťastného ťuku vo finále na 16 bránke, kde som tesne "šuchla" mojou novou prilbou, keď som celkom neodhadla nájazd na protiprúdnu bránku. Tento ťuk ma stál víťazstvo v preteku... Ale aj tento výsledok mi zabezpečil v celkovom hodnotení svetového pohára výborné 2. miesto!!

Maťo mal trochu smolu v semifinále, keď sa kvôli dvom diskutabilným ťukom nedostal do finále. V konečnom súčte mal rovnaký počet bodov ako Čech S. Ježek, ktorý tak získal celkové víťazstvo na základe lepšieho umiestnenia vo finále SP a Maťo sa musel uspokojiť s druhým miestom.

Momentálne trénujeme v Čunove až do Majstrovstiev sveta, okrem toho nás čakajú už len jedny preteky na Lipne...

Fotky

Maťo na stupni víťazov - zľava Maťo, S. Ježek (CZ), A. Slafkovský
K1 ženy - zľava ja, J. Dukátová, C. Kuhnle


(toto foto M. Hammer)



No comments: