Tuesday, August 21, 2007

Charlotte

National whitewater centre sa im naozaj podarilo. Pozostava z 2 kanalov, ktore sa stretnu zase dole v jazere, odkial vodu na start precerpava 7 pump. Ten lahsi kalan sa deli este na zaciatku pre uplnych zaciatocnikov a pokrocilych, ktory je vyborny na rozjazdenie a na hranie sa vo valcoch, ktore vobec nie su male! Slalomovy kanal je kratsi, ale o to divokejsi, prve treningy som iba zistovala, kam ma to hodi. Ma velky spad, su tu 2 vacsie skoky a kedze je v niektorych miestach uzky, ma to poriadnu silu. Kedze teplota sa tu pohybuje okolo 100 stupnov F neustale, plus velka vlhkost, voda v kanali tiez velmi neochladi a po hodine by som prisahala, ze jazdim minimalne 2. Vsade dookola su ihlicnate stromy, dokonca aj uprostred, je to tu fakt pekne.
Co sa im nepodarilo, tak to bol rozhodne vytah. Po Atenach, Sydney a inych by som cakala nieco podobne. Bohuzial to navrhoval niekto, kto v zivote vodu nevidel a tak to aj vypada. Pozostava z dvoch za sebou iducich gumenych pasov, ten druhy evidentne derie na sucho a konci to vyraznym skokom do vody, takze slalomari chodia radsej zadkom dopredu alebo pesi, lebo sa bud bucha zadok a hlavne posledne 4 metre toho zakoncenia je z hlinikovych valcov, ktore sa tocia, ako sa tade chodi a nici to lode, no ulet. Okrem toho, amici to postavili hlavne pre komercne ucely. Voda pre slalom je iba hodinu rano so vsetkymi branami, potom su len vo vratakoch, ale aj tak sa to da. Raftov tu je neskutocne vela! Napr. minulu sobotu za den odbavili 1400 ludi len vozenim v raftoch!!! Okrem toho su tu bicykle, ucenie jazdenia v kajakoch, eskymaky, tury, lezenie na umelej stene, lanove prekazky... A to skoro kazdy den je tu taky naval. Ale celkovo sa mi tu dost paci jazdit – este 4 tyzdne!

2 comments:

Anonymous said...

dobry start

Anonymous said...

dobar pocetak