Sunday, August 12, 2007

NY city

Dnes sme stravili pekny gycovy den v NY city. Vsetko ako ma byt. Natlaceny ludia na chodnikoch okolo teba, trubiace auta, zlte taxiky, cernosi na kazdych 2 metroch ponukajuci nieco na predaj, odpadky povalujuce sa okolo, ponahlajuci sa ludia, americke vlajky, strasny hic ako bonus, modre nebo, vtierave reklamy na okolnych domoch, turisti s fotakmi-my medzi nimi, mrakodrapy-fakt obrovske (!), prekvapujuco ziadni tlsti amici (ja ich upodozrievam, ze iba preto, lebo vsade boli fotkychtivi turisti), pamatniky, Socha slobody, Wall street, Central Park, Broadway, Ground Zero ... jednym slovom NY!!! Foto za par dni...

3 comments:

Unknown said...

teda celkom pekny vylet ste absolovovali za jedn den...
klobuk dolu =)
u nas je celkom pokoj...a stale teplo...ja sa s marcelom akurat chzstame cez vikend pokorit triatlon v ziline..tesim!!! =)
chodis aj na maila?poslala by som ti fotky z krakowa =)

Dana Mann Beňuš said...
This comment has been removed by the author.
Dana Mann Beňuš said...

ola, potom mi napis, ako dopadol triatlon a posli mi prosim foto z krakowa na majl!! diky